Для рівненського музею створили ігровий застосунок у форматі квесту за мотивами «Лісової пісні»

Громадська організація «Центр цифрової історії», спільно з розробниками FUture GAme Studio, представила новий мобільний застосунок для Рівненського обласного краєзнавчого музею.
Він створений у форматі ігрового квесту, де учасники мають відшукати відповідей на питання, пов'язані з твором Лесі Українки «Лісова пісня». Про це Район.Культура розповіли розробники.
Розробкою застосунку займалися старша наукова співробітниця відділу природи музею Олеся Ярмолюк та заступниця директора з розвитку і впровадження цифрових технологій Тетяна Самсонюк.
Читайте також: Тріумф «Мавки» та «Кассандра» в Британії: як слово Лесі Українки звучить в Україні та світі
Для участі в квесті необхідно сканувати QR-коди та відповідати на поставлені запитання. За правильну відповідь нагороджують фрагментами гравюри, створеної відомим рівненським художником Віталієм Литвином у 1970 році за мотивами твору.
Всього дев'ять загадок розташовані в музейному парку та навколо озера на «Лебединці». Якщо ж учаснику вдасться віднайти усі загадки, вони зможуть скласти пазл та отримати у подарунок копію гравюри.
«Ця захоплива подія відбулася в рамках Творчої майстерні, яка проводиться в Рівненському обласному краєзнавчому музеї щосуботи. Для участі в квесті необхідно зареєструватися заздалегідь», – зазначають організатори.
Застосунок має назву GuidAR і наразі його можна завантажити у Google Play за посиланням.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром