15 супермаркетів «Сільпо» змінили свої вітрини на ілюстрації молодих українських художників

16 Листопада 2023, 16:35
Олександра Шипілова та її «Калейдоскоп покупців» ФОТО 800
Олександра Шипілова та її «Калейдоскоп покупців»

Мережа супермаркетів «Сільпо» в межах мистецького проєкту «Диви» змінила дизайн своїх вітрин у 15 магазинах. 

Ілюстрації молодих українських художників Олега Антонова, Ксенії Степась, Олександри Шипілової, mr. zhuravchik та артгрупи etchingroom1 відтепер можна побачити у восьми містах України. За стилістикою їхні картини різні — від мінімалістичних ілюстрацій, схожих на дитячі малюнки, до чорно-білих офортів з гротескними персонажами. Журналісти Район.Культура дізналися про це з соцмереж Сільпо.

Фасади супермаркетів у Києві, Харкові, Запоріжжі, Дніпрі, Вінниці, Обухові, Самборі та Лозовій тепер промовляють Гостям: «Диви, що показуємо. Тут була реклама, а тепер картини».

Олег Антонов створив 3D- ілюстрацію про чоловіка, який має сотні мрій, але соромиться в цьому зізнатися. Ксенія Степась — цикл українських свят від Коляди до Маланки. Олександра Шипілова — калейдоскоп кумедних гостей «Сільпо». mr. zhuravchik написав оду спокійному дню. 

А etchingroom1 склали добірку своїх впізнаваних персонажів із різних серій. Мистецька група заснована двома художницями — Крістіною Ярош і Анною Ходьковою в Києві. Художниці працюють у техніці офорту, створюють мозаїки й інсталяції. 

«Я мріяла поїхати до Криворівні на святкування Маланки, але не мала такої можливості, тому передивилася відео всіх років святкування і почала малювати різдвяні ілюстрації. Вони переросли в серію, а для Сільпо — у цілий цикл про українські свята. Я зобразила Різдво, Великдень, Івана Купала, Покрову», — розповідає художниця Ксенія Степась.

Більшість картин Олександри Шипілової досі залишаються в Маріуполі. 

«Пара з рожевим пуделем — це зображення того, як я мрію жити в майбутньому», — розповідає вона.

 

 

 

Коментар
28/04/2024 Субота
27.04.2024
26.04.2024