У Володимирі презентували стратегію брендування міста

15 Червня 2022, 14:39
У Володимирі презентували стратегію брендування міста 616
У Володимирі презентували стратегію брендування міста

У туристично-інформаційному центрі Володимира 14 червня презентували розроблену стратегію розвитку бренду міста. 

Презентація відбулася для представників місцевих закладів та установ, робота яких тісно пов’язана з туристами та гостями міста, а саме державного історико-культурного заповідника «Стародавній Володимир», історичного музею, культурно-мистецького центру та відділу міжнародної діяльності та туризму, інформують на офіційному сайті міста.

Як повідомила директор КП «Туристично-інформаційний центр» Ірина Ковальчук, основна мета брендування міста – створити впізнаваний туристичний продукт. 

У стратегії розвитку бренду проведено аналіз наявного стану справ у сфері туризму, а також зроблені пропозиції щодо заходів, які потрібно вжити, аби місто стало привабливішим для майбутніх туристів. 

Зокрема, розробники стратегії пропонують створити спеціальну мапу туристичного маршруту, де будуть зазначені історичні будівлі, храми, музеї, прокати велосипедів, сувенірні магазини, а також готелі, заклади харчування тощо. 

Окрім цього, у стратегії передбачено створення п’яти тематичних екскурсій містом, спрямованих  на різні історичні періоди, серед яких нічна екскурсія та екскурсія на велосипедах. 

У співпраці з Агенцією туристичних ініціатив над стратегією брендування працювали працівники Володимирської міської ради, ДІКЗ «Стародавній Володимир» та громадські активісти: Любов Саць, Ірина Ковальчук, Орися Вознюк, Ірина Пикалюк, Валерія Корнієнко, Галина Богуш, Олена Кандиба, Олена Омелюх, Катерина Підгурець, Олексій Малицький, Ігор Чава. 

Читайте також: 

Коментар
27/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024