Пісні артистів лейблу ENKO видалили з TikTok

03 Лютого 2024, 17:36
Фото ілюстративне 671
Фото ілюстративне

З платформи TikTok видалили всю музику, яка належить холдингу лейблів Universal Music Group, зокрема і деякі українські пісні, адже український лейбл ENKO є партнером UMG.

Про це пише «Еспресо».

Днями найбільший холдинг лейблів звукозапису Universal Music Group (UMG) оприлюднив відкритий лист під заголовком «Чому ми повинні взяти тайм-аут у TikTok». У ньому повідомили, що термін дії контракту між UMG та ByteDance, якому належить TikTok, закінчується 31 січня 2024 року. 

Продовжувати співпрацю на таких умовах, як були, в Universal Music Group відмовились через несправедливе (на думку UMG) роялті для артистів і авторів пісень, шкідливий вплив штучного інтелекту та недотримання безпеки в Інтернеті для користувачів TikTok.

1 лютого з TikTok зникли і пісні деяких українських артистів, а саме спродюсовані українським лейблом ENKO, що є прямим партнером UMG. Серед них опинились композиції деяких учасників Нацвідбору на Євробачення-2024 - Alyona Alyona & Jerry Hei, YAKTAK, NAHABA та ANKA. Тепер на всіх відео в TikTok замість пісень – тиша.

Universal Music Group, що працює з Тейлор Свіфт, Bad Bunny, Sting, The Weeknd, Alicia Keys, Drake, Біллі Айліш, Кендріком Ламаром, Гаррі Стайлзом, Аріаною Гранде, Джастіном Бібером, Адель, U2, Елтоном Джоном, Coldplay та багатьма іншими, повідомила, що 1 лютого видаляє всю свою музику з TikTok, адже соцмедійний застосунок платить артистам і авторам пісень малу компенсацію – роялті.

Коментар
27/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024