Проєкт «Мед мінних полів» та шоу «Холостяк» з уродженцем Рівного Тереном здобули нагороди фестивалю Cannes Lions

Рекламна кампанія українського проєкту «Мед мінних полів» (Minefield Honey) отримала золоту нагороду Міжнародного фестивалю творчості Cannes Lions («Каннські леви»). Бронзою нагородили тринадцятий сезон шоу «Холостяк» з ветераном, уродженцем Рівного Олександром (Тереном) Будьком.
Про це повідомили на сайті премії.
«Перше в історії України «золото» на Cannes Lions 2025. Проєкт «Мед мінних полів», створений Saatchi&Saatchi Ukraine за підтримки Міністерства закордонних справ України та агропромислової компанії Kernel у кооперації з Dronarium Ukraine, вперше приніс Україні золоту нагороду Каннських левів, одного з найбільш престижних міжнародних фестивалів креативності», – написав у своїх соцмережах міністр закордонних справ України Андрій Сибіга.
Він додав, що «Мед мінних полів» має на меті привертати увагу до проблеми замінування в Україні й залучати додаткову допомогу міжнародних партнерів для розмінування.
«Український контекст завжди унікальний. Наша публічна дипломатія вкотре доводить, що вона може набувати абсолютно нових сенсів і форматів заради великої мети», – йдеться у дописі.
«Мед мінних полів» – спільний проєкт Міністерства закордонних справ України, креативної агенції Saatchi & Saatchi Ukraine та агропромислової компанії Kernel за участі Dronarium Україна та Спілки пасічників України, який запустили восени 2023 року. Метою проєкту є привернення уваги світової спільноти до проблеми масштабного замінування українських земель внаслідок російського вторгнення та збір коштів на їх розмінування.
Ідея проєкту полягає у використанні замінованих сільськогосподарських полів для виробництва меду. Оскільки традиційне оброблення цих земель є небезпечним, дрони засівають їх спеціальною сумішшю медоносних трав. Нектар з цих квітів збирають бджоли, для яких міни не становлять загрози.
Нагадаємо, що у 2024 році проєкт також відзначили «бронзовим левом» у категорії «Медіа».
У категорії «Різноманіття та інклюзивність в індустрії розваг» бронзою відзначили 13 сезон шоу «Холостяк», головним героєм якого став ветеран, волонтер і громадський діяч Олександр (Терен) Будько.
«Ми вибороли бронзу за кампанію, у яку вклали все серце. Дуже хотілося подолати ті стереотипи, які стають на заваді гідному поверненню наших ветеранів і ветеранок з інвалідністю до цивільного життя та побудови стосунків. Дякуємо тим, хто справді творить українську історію — нашим захисникам та захисницям», – зазначили в команді телеканалу СТБ.
Довідково: Cannes Lions – це щорічний фестиваль, що проходить у Каннах, Франція, і є провідною подією у сфері креативних комунікацій, реклами та суміжних галузей.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром