Український бренд створив колекцію вишитих сорочок до річниці формування 13 бригади НГУ «Хартія»

14 Березня 2025, 17:38
Максим «Альтаїр» Голубок у вишиванці «Хартія». Фото з фейсбук-сторінки бригади 427
Максим «Альтаїр» Голубок у вишиванці «Хартія». Фото з фейсбук-сторінки бригади

Український бренд Etnodim розробив вишиту сорочку до другої річниці формування 13 бригади НГУ «Хартія». 40% прибутку спрямовуватимуть на потреби бригади.

Про це повідомили в соцмережах «Хартії».

«Ця сорочка поєднує традиції та дух сучасних воїнів, які щодня боронять нашу землю. Орнаменти символізують силу, незламність та єдність, а емблема «Хартії» нагадує про відвагу тих, хто стоїть на захисті України. Вишиванка – це не просто одяг, це символ нашої культури та ідентичності. Нехай вона стане оберегом для кожного, хто носить її з гордістю», – коментує начальник штабу бригади «Хартія», полковник Максим «Альтаїр» Голубок.

Максим став обличчям кампанії разом із військовою медикинею Юлією «Тайрою» Паєвською.

Як зазначили на сайті бренду, передня частина сорочки, комір та манжети оздоблені стриманою вишивкою в тон тканини. Вишивка містить характерні для бригади елементи: лого, стилізований тризуб з мечами, геометричні гілки, притаманні слобожанській вишивці та людей, які тримаються за руки — як символ підтримки.

Юлія «Тайра» Паєвська у вишиванці «Хартія». Фото з фейсбук-сторінки бригади

Вишиванки «Хартія». Фото з фейсбук-сторінки бригади

Коментар
18/04/2025 Четвер
17.04.2025
16.04.2025

Ставайте Друзями Району

Ваші внески — це щирий жест довіри, який допомагає нам працювати незалежно й надихає на нові проєкти. Разом ми будуємо сильніше суспільство, додаючи трохи любові в кожен день!

128 із 300 учасників

Ще 172 учасників, щоб досягти мети!

Долучитися