Український бренд створив благодійну колекцію одягу разом з британським фотографом Ніком Найтом

06 Лютого 2025, 19:15
Фото з сайту Litkovska 309
Фото з сайту Litkovska

Український бренд Litkovska створив благодійну колекцію одягу Flowers Know Better («Квіти знають краще») у співпраці з британським фотографом Ніком Найтом.

Про це повідомили на сайті бренду.

«Поетична колаборація Лілії Літковської та легендарного фотографа Ніка Найта. Його унікальні зображення синіх і жовтих квітів, закарбовані на одязі, символізують стійкість і надію навіть у найтемніші часи. Квіти, що пробиваються крізь руїни, нагадують нам про здатність природи оновлюватися – так само, як і ми самі», – йдеться у повідомленні.

Усі отримані кошти підуть на підтримку фонду «Місто добра», який допомагає дітям, що постраждали від війни.

У рекламній зйомці також взяла участь українська акторка Соломія Кирилова, яка відома роллю у фільмі Дмитра Сухолиткого-Собчука «Памфір». 

Фото з інстаграм-сторінки Litkovska

Фото з сайту Litkovska

Довідково: Бренд LITKOVSKA заснований 2009 року українською дизайнеркою Лілією Літковською. У 2017 році вона  – стала резиденткою Паризького тижня моди, де регулярно презентує свої колекції. У 2024 – відкрила новий простір LITKOVSKA BASECAMP у Києві, реалізувала кілька міжнародних проєктів.

Нік Найт (Nick Knight) – британський фотограф, відомий своєю новаторською модною фотографією та експериментальним підходом до візуального мистецтва. Співпрацював з провідними брендами: Alexander McQueen, Dior, Gucci, Yves Saint Laurent. Заснував SHOWstudio, платформу для експериментів у цифровій модній фотографії. Працював із зірками, зокрема Бьорк, Леді Гагою, Девідом Бові та Кан’є Вестом.

Коментар
20/03/2025 Середа
19.03.2025