Британська компанія придбала права на міжнародний прокат стрічки «2000 метрів до Андріївки»

Британська кінопрокатна компанія Dogwoof придбала права на міжнародний прокат документального фільму «2000 метрів до Андріївки» українського режисера Мстислава Чернова.
Про це пише Variety.
Компанія Dogwoof розпочне міжнародні продажі фільму на фестивалі «Sundance». У Північній Америці фільм буде розповсюджуватися компанією PBS Distribution. Це вже друга співпраця Dogwoof з Черновим, програмою PBS «Frontline» та Associated Press після «20 днів у Маріуполі».
У Variety битву назвали символом повномасштабної російсько-української війни та найбільшою військовою операцією в Європі з часів Другої світової війни. Вона «нагадує битви майже сторічної давнини».
«Після загального визнання «20 днів у Маріуполі», Мстислав не лише закріпив свою позицію, як один із найбезстрашніших журналістів передової у цій галузі, але й розвинув її, зробивши неймовірно захоплюючу та кінематографічну роботу, яка показує трагічну безнадійність війни для тих, хто воює. Для нас честь возз'єднатися з PBS «Frontline» і Associated Press, щоб донести цей фільм до глядачів усього світу», – зазначила директорка з контенту Dogwoof Олі Гарботтл.
«Ми втішені знову працювати з Dogwoof, щоб донести важливу справу очевидців до світової аудиторії. «2000 метрів до Андріївки» надають неупереджений погляд на події війни в Україні, показуючи реалії того, що відбувається на місцях», – сказала старша віцепрезидентка і виконавча редакторка AP Джулі Пейс.
Читайте також: В оточенні Маріуполя мріяла про пінгвінів: Валерія Суботіна презентувала у Луцьку свої книги
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром