Українські бренди з'явилися в новому сезоні американського серіалу «Емілі в Парижі»

17 Серпня 2024, 13:00
Фото: Grazia 441
Фото: Grazia

Днями відбулася прем'єра першого епізоду четвертого сезону американського комедійного серіалу «Емілі в Парижі». Серіал вирізняється великим акцентом на моді. До стилістичних образів головних героїв увійшли й речі українських брендів. 

Про це марки сповістили у соцмережах. 

У шоу щонайменше тричі глядачі можуть побачити кепі від Ruslan Baginsky. Їх одягає головна героїня Емілі та подруга Мінді

Кадр з серіалу

Кадр з серіалу

Також про співпрацю заявив бренд Gunia Project, який спеціалізується на створенні речей, вироблених на основі традиційних етнічних культур. У фільмі з'являються сережки та шовкова піжама з їх колекції. 

«Mи цінуємо можливість долучитися до такого масштабного проєкту та передати частинку української культури на екрани по всьому світу», – прокоментував бренд в сторіз на інстаграм-сторінці. 

Фото зі соцмерeж Gunia Project

Фото зі соцмерeж Gunia Project

Фото зі соцмерeж Gunia Project

Taкож на прем'єру шоу в Лос Анджелесі, актриса Ешлі Парк, яка зіграла Мінді, з'явилася у сріблястій сукні від українського бренду Lever Couture. 

«Пропустила Паризькі олімпійські ігри, але все ж отримала срібло!», – прокоментувала свій образ акторка на своїй сторінці. 

Фото зі сторінки акторки

Читайте також: Христина Соловій випустила нову пісню «Кучерики»

Коментар
14/12/2024 П'ятниця
13.12.2024
11:48
КОЛОНКА Війна за війну 399
12.12.2024