Українські бренди з'явилися в новому сезоні американського серіалу «Емілі в Парижі»
Днями відбулася прем'єра першого епізоду четвертого сезону американського комедійного серіалу «Емілі в Парижі». Серіал вирізняється великим акцентом на моді. До стилістичних образів головних героїв увійшли й речі українських брендів.
Про це марки сповістили у соцмережах.
У шоу щонайменше тричі глядачі можуть побачити кепі від Ruslan Baginsky. Їх одягає головна героїня Емілі та подруга Мінді.
Також про співпрацю заявив бренд Gunia Project, який спеціалізується на створенні речей, вироблених на основі традиційних етнічних культур. У фільмі з'являються сережки та шовкова піжама з їх колекції.
«Mи цінуємо можливість долучитися до такого масштабного проєкту та передати частинку української культури на екрани по всьому світу», – прокоментував бренд в сторіз на інстаграм-сторінці.
Taкож на прем'єру шоу в Лос Анджелесі, актриса Ешлі Парк, яка зіграла Мінді, з'явилася у сріблястій сукні від українського бренду Lever Couture.
«Пропустила Паризькі олімпійські ігри, але все ж отримала срібло!», – прокоментувала свій образ акторка на своїй сторінці.
Читайте також: Христина Соловій випустила нову пісню «Кучерики»
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром