Jamala, Сергій Жадан, ONUKA: кого з українських митців найбільше впізнають за кордоном

11 Серпня 2024, 18:25
Jamala, Сергій Жадан, ONUKA 893
Jamala, Сергій Жадан, ONUKA

Митці – одні з найвпізнаваніших особистостей з України за кордоном. Їх знають краще ніж Валерія Залужного, але гірше ніж спортсменів чи президента.

Про це відомо з дослідження BRAND UKRAINE, які з’ясували як сприймають українські бренди та відомих особистостей люди з різних країн світу, та виявити драйвери позитивного іміджу України за кордоном.

Як йдеться у дослідженні, дві ключові сфери суспільного життя, з яких світ знає найбільше відомих українців, — це політика та спорт. Політика, як сфера, в якій Україна має найбільше відомих та впливових осіб, перемогла у чотирьох країнах (Франція, Туреччина, США, Велика Британія), а спорт — у решті досліджених країн (Польща, Німеччина, Іспанія). На третьому місці — бізнес, а четверте розділили музика та модна галузь.

До списку найвпізнаваніших українців увійшли й представники мистецтва, серед них: Jamala (1 %), Сергій Жадан (0,5 %), ONUKA (0,5 %), KALUSH ORCHESTRA (0,5 %), Юрій Андрухович (0,4 %).

Іноземці зарахували до цього списку і уродженок Києва та Чернівців Мілу Йовович (2,4 %) та Мілу Куніс (4 %).

Скриншот з дослідження BRAND UKRAINE

Скриншот з дослідження BRAND UKRAINE

Читайте також: «Олімпійські ігри такі ж важливі під час війни, як Євробачення»: Джамала виступила на сцені Українського дому в Парижі

У цьому переліку співаки, письменники та музиканти обійшли ексголовнокомандувача Валерія Залужного (0,4 %), але залишились позаду спортсменів, як-от Еліни Світоліної (0,4 %), Сергія Реброва (0,4 %), Василя Ломаченка (0,4 %), Сергія Бубки (0,7 %), Михайла Мудрика (0,5 %), Андрія Луніна (1,2 %), Олександра Усика (2,1 %), Андрія Шевченка (6,5 %), Олександра Зінченка (1,1 %), братів Кличків (7,6 %). 

Найбільше голосів у рейтингу впізнаваних українців набрав президент Володимир Зеленський – 27,2 %.

Серед брендів найбільш впливовими, після Grammarly, є бренд цифрової держави в Україні Дія та модний бренд Ienki Ienki, серед особистостей наступними після Президента за здатністю посприяти позитивному враженню про Україну стали музичні гурти ДахаБраха й TVORCHI та письменники Ліна Костенко, Сергій Жадан, Оксана Забужко.

Скриншот з дослідження BRAND UKRAINE

Скриншот з дослідження BRAND UKRAINE

Онлайн-опитування дорослого міського населення в семи країнах (Велика Британія, Іспанія, Німеччина, Польща, США, Туреччина, Франція) проводили у травні 2024 року дослідницькі агенції Umbrella та FPA на замовлення BRAND UKRAINE. Загальна вибірка склала 2806 респондентів (400 осіб на кожну країну). 

Довідково: BRAND UKRAINE — громадська організація, яка допомагає розвивати бренд України на міжнародній арені. Ukraine.ua — один із ключових проєктів, який реалізує команда BRAND UKRAINE. Він об’єднує офіційний сайт України та її сторінки в соціальних мережах для комунікації та взаємодії з іноземною аудиторією. Ці ресурси вони розвивають спільно з Міністерством закордонних справ України.

Коментар
16/09/2024 Понеділок
16.09.2024