DOROFEEVA стала амбасадоркою Equal Spotifay та очолила український та світовий плейлисти проєкту
Українська співачка Надія Дорофеєва (DOROFEEVA) стала амбасадоркою проєкту EQUAL від стримінгової платформи Spotifay. А її новий реліз «Нітрогліцерин» став першим україномовним треком, який одразу очолив український та світовий плейлисти Spotifay Equal.
Про це виконавиця повідомила на інстаграм-сторінці.
Проєкт підтримує та підсилює жіночі голоси в музичній індустрії по всьому світу.
«Я, яка з 14 років писала пісні, але тільки декілька років тому взяла на себе відповідальність робити своє авторське та цим ділитися. Нарешті я дозволила собі обрати себе: експериментувати, робити у своїй творчості все, що я хочу. І чим більше я собі це дозволяю, тим вище в чартах стоять мої пісні, і тим більше підтримки я відчуваю – як співачка, як артистка, як сонграйтерка, як жінка... », – прокоментувала Надія Дорофеєва.
Читайте також: Микиту Кузьменка номінували на премію MTV Video Music Awards за кліп для Дуа Ліпи
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром