Бренд «Марципанка» до третьої річниці презентував нову колекцію

21 Квітня 2024, 11:17
Бренд «Марципанка» до третьої річниці презентував нову колекцію 219
Бренд «Марципанка» до третьої річниці презентував нову колекцію

«Марципанка» – мукачівський бренд, який створений двома мукачівками Наталією Рибар та Вікторією Швардак.

Цьогоріч бренд відзначив третю річницю у Палаці культури і мистецтв. Про це йдеться на фейсбук-сторінці Палацу культури і мистецтв. 

Бренд народився в пам’ять про Святого Мартина, про його хліб, про покров святого плаща. Нині він став родзинкою, сумішшю елегантності, краси і стилю «солодкої жінки і сильного чоловіка». 

На початку його існування приходили прохання влаштувати показ в різних куточках Закарпаття, України, Угорщини, Болгарії, Канади, Італії, Словакії. 

Перша серія хусток розійшлася всього за 6 днів по світу. На хустках зображено: Ілону Зріні, Святого Мартина, міську ратушу, замок Паланок, квіти нашої Срібної землі, надпис «Україна, Закарпаття, Мукачево» та «ТИ ПІД ПОКРОВОМ» написано на шести різних мовах.

На святкуванні третьої річниці презентували нові колекції шовкових хусток. Також у програмі були музичні, танцювальні номери, перформенс про Закарпаття від крутих письменників, цікаві запрошені гості, сюрпризи та подарунки.

 

Коментар
24/05/2024 П'ятниця
24.05.2024
23.05.2024