Український бренд втрапив у скандал, створивши вишиванку на честь польської Армії Крайової
Український бренд етнічного одягу Etnodim створив вишиті сорочки та сукні, присвячені країнам, які допомагають Україні. Одну із вишиванок бренд присвятив Польщі, втім це стало причиною невдоволення українців. Адже серед символів на вишиванці використали емблему Армії Крайової.
Про це повідомили в соцмережах бренду.
Після презентації на вишиванку звернув увагу громадський діяч та голова правління Благодійного фонду «Героїка» Олег Слабоспицький.
«ETNODIM презентував вишиванку... на честь польської Армії Крайової, яка під час Другої світової війни воювала проти УПА та відома вбивствами цивільного українського населення на Волині. Ви там геть з глузду з'їхали?» – йдеться у дописі.
Після розголосу у соцмережах бренду повідомили, що зняли вишиванку з продажу.
Нагадаємо, що ця лінійка одягу – спільний проєкт бренду Etnodim та військових міжнародного легіону при ГУР МО України. Саме для цих захисників представники бренду планують передати усі кошти з продажу колекції.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром