В Україні запустили друковане періодичне видання про дизайн

18 Березня 2024, 14:21
Фото дизайн-бюро Spiilka 746
Фото дизайн-бюро Spiilka

В Україні запустили «Літопис Українського Дизайну» — перше друковане періодичне видання про український дизайн за ініціативи київського дизайн-бюро Spiilka. 

«Літопис» охоплюватиме чотири напрямки дизайну: індустріальний, графічний, шрифтовий та цифровий, пише Telegraf.Design.

Загалом у періодичному виданні йтиметься про оформлення перших українських книжок, графічні дизайни Нарбута і Кричевського, графіку листівок ОУН УПА. Окрім того, автори розповідатимуть про Таврію та Мрію як приклади продуктового українського дизайну радянських часів. 

Також можна буде прочитати й про Petcube та Ajaх, стиль Приватбанку, старий стиль Ощадбанку і його автора, а також новий стиль Ощадбанку і його автора; стиль Євробачення, Дію, шрифт «Рутенія» та шрифт eUkraine тощо.

За словами засновників проєкту, «Літопис Українського дизайну» — це неприбуткова ініціатива: всі акумульовані кошти з продажу та підтримки спрямують на ГО «УкрДизайнАрхів», а згодом реінвестуватись в сталий розвиток проєкту. Фінальним чекпоінтом буде створення 12 випусків журналів та книги «Антологія українського дизайну» англійською мовою для закордонної авдиторії.

Відомо, що перший випуск дизайн бюро Spiilka робить у співавторстві зі школою популярної культури SKVOT, видавництвом IST Publishing та за підтримки української IT-компанії MacPaw, EdTech компанії Headway, а також провідної юридичної фірми Василь Кісіль і Партнери.

«Літопис Українського дизайну» буде доступний в продажі наприкінці весни цього року.

Коментар
20/03/2025 Четвер
20.03.2025
19.03.2025