Понад 30 українських брендів взяли участь у благодійному різдвяному pop-up маркеті SKRYNYA у Берліні

22 Грудня 2023, 15:47
SKRYNYA ФОТО 574
SKRYNYA

У Берліні пройшов благодійний різдвяний pop-up маркет SKRYNYA. На заході 16-17 грудня представили понад 30 українських брендів одягу, домашнього декору та предметів мистецтва. 

Мета SKRYNYA – познайомити відвідувачів з українською культурою та зібрати кошти для українських благодійних організацій. За два дні SKRYNYA відвідало понад 3300 гостей, серед них – німецький стиліст та прихильник України Франк-Петер Вільде. Про це журналістам Район.Культура повідомили у пресслужбі Pet Fashion.

Читайте також: Берлін – Луцьк: стиліст Франк-Петер Вільде одягнув світшот від луцького бренду та светр із замком

У SKRYNYA взяла участь низка відомих українських брендів, таких як Gaptuvalnya, Etnodim, POUSTOVIT, KOZHUHAR, GNIZDO, YAKUSH, Woolberry, Feb Sweaters. Окрім цього, вперше на вже четвертому pop-up маркеті презентували бренд товарів для чотирилапих улюбленців – Pet Fashion, лідер у виробництві одягу та аксесуарів для домашніх улюбленців, що входить до Suziria Brands. 

Усі кошти від продажів на SKRYNYA компанія передасть українським організаціям для гуманітарної та медичної допомоги Recovery Camp та Proactive Generation.

«Сьогодні чотирилапі друзі – це повноцінні члени родини і ставляться до них відповідно. Наприклад, за даними опитування SofiLearn, 89% пет-перентів планують цього року придбати для свого домашнього улюбленця подарунок на свята. У Pet Fashion, ми віримо, що кожен улюбленець повинен виглядати так само чудово, як і його «батьки». А тому були раді представити наші колекції на SKRYNYA і дати можливість гостям обрати стильний та комфортний одяг чи аксесуари для своїх чотирилапих друзів», – коментує команда Pet Fashion. 

Читайте також: Український бренд одягу для тварин створив етноколекцію для собак

Щороку Pet Fashion активно бере участь та представляє бренди created in Ukraine на міжнародних виставках та отримує схвальні відгуки від світових покупців. У 2023 бренд вже запустив капсульну колекцію вишиванок та готується до презентації нової колекції з українським брендом вишиванок весною 2024 року.

SKRYNYA — благодійний український pop-up маркет в Берліні, заснований у травні 2022 року. Мета проєкту — представити європейській громадськості креативний потенціал України, допомогти українським брендам та культурним ініціативам знайти нові можливості на європейському ринку та зібрати кошти на гуманітарну та медичну допомогу.

Коментар
21/04/2025 Неділя
20.04.2025
19.04.2025
18.04.2025
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром

Ставайте Друзями Району

Ваші внески — це щирий жест довіри, який допомагає нам працювати незалежно й надихає на нові проєкти. Разом ми будуємо сильніше суспільство, додаючи трохи любові в кожен день!

128 із 300 учасників

Ще 172 учасників, щоб досягти мети!

Долучитися