«Не має нічого спільного з розвагами»: розробники гри про Голодомор відповіли на критику

30 Листопада 2023, 19:36
Фрагмент з гри «Голодний Шлях». Джерело: gamedev.dou.ua 519
Фрагмент з гри «Голодний Шлях». Джерело: gamedev.dou.ua

Українські розробники зі студії Stellarium.gaming, заснованої у Луцьку, відповіли на критику окремих представників ігрової спільноти про те, що Голодомор — неприйнятна тематика для відеогри.

Про це пише «Детектор медіа» з посиланням на твіттер студії.

Розробники запевнили, що проєкт створення гри «Голодний шлях» не має нічого спільного з розвагами, натомість дозволить в інтерактивній формі познайомитися з тематикою, особливо чутливою для українського суспільства. 

«Зачепили досить важливу тему, яка стосується і «Famine Way» — ігри як розвага (?). Шкода, що навіть деякі з ігрового ком’юніті дотримуються цієї тези. Будемо це змінювати», — написали розробники.

До публікації вони додали відео, в якому пояснили, що ігрова індустрія далеко пішла від того моменту, коли продукувала лише проєкти на тему «біжи, стріляй, стрибай».

«Відеоігри — це вже не просто розвага. Це такий самий спосіб передачі історії, як книга, фільм, але з великою перевагою — в ігор є інтерактив та можливість впливати на хід подій», — заявила представниця студії.

Аргументуючи це, вона навела приклади ігор на історичну тематику з акцентом на виклики людяності: «This War of Mine» про облогу Сараєва очима цивільних, «Distraint», яка порушує питання про людяність та безсердечність, «Valiant Hearts» про жах Першої світової війни та інші.

Раніше розробники «Famine Way» звернули увагу на російську критику української гри про Голодомор.

«Кобло розворушилося — захаровій не сподобалася чомусь гра про Голодомор. соловйову, здається, також», — написали Stellarium.gaming.

Директорка департаменту інформації й преси та офіційна представниця МЗС Росії Марія Захарова назвала «Голодний шлях» «крінжем», «глумлінням над історією» та «творєнієм кієвского рєжима». Її підтримав російський пропагандист Володимир Соловйов.

Нагадаємо, що «Голодний Шлях» – це історія маленької дівчинки Оленки на Харківщині, яка втратила свою сім'ю під час Голодомору. Єдиною її розрадою стає поранений лелека та надія знайти близьких.

Ціль в грі — пережити два голодні місяці в період закінчення зими та початку весни. Для цього гравцям знадобиться постійно нишпорити локаціями та шукати ресурси. Це також допоможе відкрити додаткову інформацію та побічні оповіді, які будуть засновані на реальних історіях очевидців або подіях. Детальніше про них розкажуть в інтерактивних титрах до гри, виконаних в документальному стилі.

Коментар
21/02/2024 Вівторок
20.02.2024