Скрябін, Руся, Кому вниз: український бренд випустив колекцію одягу із зображеннями культових музичних альбомів

До Дня Незалежності український бренд JUL презентує колекцію футболок «Українська хвиля», у якій зобразили знакові та культуротворчі альбоми українських музикантів.
Про це пише Bazilik.
До другого дропу ввійшли «Воплі Відоплясова» з обкладинками «Або Або», «Скрябін» з «Танець Пінгвіна», «Цукор біла смерть» із SELO, Руся з «Вибране», Ірина Білик з «ОМА», «Кому вниз» з «1990», а також «Тріо Мареничі».
Розвиваючи мерчеву культуру, бренд створив окремий логотип колекції «Українська хвиля» і також зобразив його на футболках.
До запуску «Української хвилі» також підготували музичний мінісеріал, який складається з п’яти серій — п’яти різних історій, що супроводжуються обраними композиціями.
Одна із серій презентує нове звучання пісні Русі «Не стій під вікном» у виконанні молодої хітмейкерки Roxolana. Всі наступні епізоди мінісеріалу будуть опубліковані в соціальних мережах бренду.
Колекція доступна до придбання на сайті бренду.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром