Укрпошта випустила марку з Kalush
Укрпошта виконала свою тогорічну обіцянку і презентувала марку «Kalush».
Про це повідомив Ігор Смілянський.
«Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі «Євробачення-2022» і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на «Азовсталі». Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: «Save Mariupol, save Azovstal now!». А ми виконуємо свою обіцянку, яку дали рік тому, і сьогодні презентуємо марку Kalush, бо це ще один символ війни та сміливості наших людей — робити все, щоб бути почутими», – йдеться у повідомленні.
Читайте також: Україна на Євробаченні-2022: дайджест подій
Урочисте спецпогашення відбудеться 10 квітня (одночасно із запуском продажу марки у відділеннях по всій країні) в місті Калуш Івано-Франківської області разом з лідером гурту Олегом Псюком та його учасниками і погашення штемпелем «Перший день» — у Києві.
Автор марки – Святослав Романчак, автор картки – Юрій Сосницький, художниця конвертів – Олеся Вакуленко.
Тим, хто хоче впевнитись, що з тиражу 130 тисяч листів точно отримає хоча б 1, треба або оформити абонемент до 9 квітня, або оформити передзамовлення вже сьогодні.