Спадок Хасевича: «Воля» стала офіційним шрифтом ЗСУ

У Збройних силах України представили новий брендбук, до якого увійшов шрифт «Воля», створений дизайнеркою Марчелою Можиною на основі літерацій Ніла Хасевича.
Про це 22 лютого на своїй фейсбук-сторінці повідомила радниця головнокомандувача зі стратегічних комунікацій Людмила Долгоновська.
Читайте також: «Воля ціни не має», – дизайнерка Марчела Можина про шрифт, натхненний Нілом Хасевичем
Комунікаційну стратегію ЗСУ на 2023 рік затвердив Головнокомандувач Валерій Залужний. У публічний доступ виставили керівництво з використання графічного стилю у візуальній комунікації.
«Збройні Сили – це наш захист, це довіра, це найкрутіший бренд, це любов. І тому так хочеться зробити нашу комунікацію максимально якісною», – зазначила Людмила Долгоновська.
У брендбуці вказали, як правильно оформлювати візуал: регламентовані кольори за кодами, шрифти, макети, логотипи та способи їхнього поєднання, макетування. У такий спосіб регламентували дизайн, з яким будуть просувати бренд ЗСУ в інфопросторі.
Серед фірмових шрифтів, які використовуватимуть комунікаційники ЗСУ, є і «Воля», створений відомою українською шрифтовою дизайнеркою, дослідницею шрифтової візуальної культури Марчелою Можиною. Цей шрифт розроблений на основі мальованих шрифтових композицій головного художника УПА, уродженця Рівненщини, Ніла Хасевича.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром