Британська креативна агенція створила ретро-постери із закликом допомагати Україні

09 Січня 2023, 16:44
Постери, розроблені українським ілюстратором Антоніо Фірсіком та британською креативною агенцією Pablo 1342
Постери, розроблені українським ілюстратором Антоніо Фірсіком та британською креативною агенцією Pablo

Британська креативна агенція Pablo розробила рекламну кампанію для фандрейзингової платформи United24.

Про це повідомило видання Creative Salon.

«Прагнучи нагадати світові, що російсько-українська війна трагічно продовжується, і що ще ніколи не було так важливо підтримувати Україну, Pablo благає світ «Приїжджайте в Україну: так багато потрібно зробити», – зазначили у Creative Salon.

У виданні зауважили, що, на перший погляд, це потужне повідомлення, створене як вінтажний туристичний плакат, читається як запрошення відвідати Україну. Однак ознаки пошкоджень від війни на тлі перетворюють це ще й на заклик до негайних активних дій. На кожному плакаті зображено інше місто: Київ, Маріуполь та Харків. У центрі кожного стоїть стовп надії, як нагадування про те, що є країна та її народ, які потрібно підтримувати, адже це невинна нація, яка зазнала надзвичайної атаки.

Плакати були розроблені в партнерстві з українським ілюстратором Антоніо Фірсіком, який продовжує працювати вдома за межами Києва.

«Колись Україна була популярною туристичною визначною пам’яткою в центрі Європи. Мільйони людей з усього світу приїжджали в міста, зображені на цих плакатах, щоб насолодитися захопливими краєвидами, автентичною архітектурою та зустрітися з привітними жителями. Російське вторгнення це змінило. У Харківській області та її головному місті, зображеному на одному з цих плакатів, терористична держава знищила понад 11 397 об’єктів, зокрема приватні та житлові будинки. Подібні проєкти нагадують людям у всьому світі, що тут є за що боротися. Ми безмежно вдячні всім, хто підтримує нас у цьому випробуванні через нашу платформу збору коштів. Саме зараз ми просимо допомоги у всіх поза межами України для відбудови нашої держави. Після перемоги ми знову станемо тією гостинною країною, яку всі відвідували раніше», – розповіла Ярослава Гресь, координаторка платформи UNITED24.

На думку головного креативного виконавчого директора Pablo Тіма Снейпа, мотивація створення цього проєкту полягала у тому, щоб відродити глобальну підтримку України.

«Спочатку ідея виглядає як класичний туристичний плакат, який запрошує відвідати Україну, але якщо поглянути ретельніше, то ти виявляєш руйнування та напади, які є там щоденною реальністю. Співпраця з людьми в United24 дійсно підкреслила проблему, оскільки багато людей там працювали в українських агентствах до війни. Ілюстратор Антоніо Фірсік, який живе неподалік від Києва, додав додатковий вимір ідеї, включно з фактичними орієнтирами з міст України на наших зображеннях, щоб відобразити тамтешню реальність», – повідомив Тім Снейп. 

Ця рекламна кампанія встигла потрапити у шортлист британського професійного видання про піар та комунікації PR Week.

Pablo – креативна агенція з Лондона, що співпрацює з Adidas, Nutella, Citroën та іншими великими брендами.

UNITED24 — ініціатива Президента України Володимира Зеленського. Завдання фандрейзингової платформи — стати головним вікном для збору пожертв на підтримку України. Кошти надходять на рахунки Національного банку України та спрямовуються профільними міністерствами на найголовніші потреби за трьома напрямами: оборона та розмінування, медична допомога, відбудова України. 

Коментар
24/04/2024 Вівторок
23.04.2024
09:50
22.04.2024