Британська креативна агенція створила ретро-постери із закликом допомагати Україні
Британська креативна агенція Pablo розробила рекламну кампанію для фандрейзингової платформи United24.
Про це повідомило видання Creative Salon.
«Прагнучи нагадати світові, що російсько-українська війна трагічно продовжується, і що ще ніколи не було так важливо підтримувати Україну, Pablo благає світ «Приїжджайте в Україну: так багато потрібно зробити», – зазначили у Creative Salon.
У виданні зауважили, що, на перший погляд, це потужне повідомлення, створене як вінтажний туристичний плакат, читається як запрошення відвідати Україну. Однак ознаки пошкоджень від війни на тлі перетворюють це ще й на заклик до негайних активних дій. На кожному плакаті зображено інше місто: Київ, Маріуполь та Харків. У центрі кожного стоїть стовп надії, як нагадування про те, що є країна та її народ, які потрібно підтримувати, адже це невинна нація, яка зазнала надзвичайної атаки.
Плакати були розроблені в партнерстві з українським ілюстратором Антоніо Фірсіком, який продовжує працювати вдома за межами Києва.
«Колись Україна була популярною туристичною визначною пам’яткою в центрі Європи. Мільйони людей з усього світу приїжджали в міста, зображені на цих плакатах, щоб насолодитися захопливими краєвидами, автентичною архітектурою та зустрітися з привітними жителями. Російське вторгнення це змінило. У Харківській області та її головному місті, зображеному на одному з цих плакатів, терористична держава знищила понад 11 397 об’єктів, зокрема приватні та житлові будинки. Подібні проєкти нагадують людям у всьому світі, що тут є за що боротися. Ми безмежно вдячні всім, хто підтримує нас у цьому випробуванні через нашу платформу збору коштів. Саме зараз ми просимо допомоги у всіх поза межами України для відбудови нашої держави. Після перемоги ми знову станемо тією гостинною країною, яку всі відвідували раніше», – розповіла Ярослава Гресь, координаторка платформи UNITED24.
На думку головного креативного виконавчого директора Pablo Тіма Снейпа, мотивація створення цього проєкту полягала у тому, щоб відродити глобальну підтримку України.
«Спочатку ідея виглядає як класичний туристичний плакат, який запрошує відвідати Україну, але якщо поглянути ретельніше, то ти виявляєш руйнування та напади, які є там щоденною реальністю. Співпраця з людьми в United24 дійсно підкреслила проблему, оскільки багато людей там працювали в українських агентствах до війни. Ілюстратор Антоніо Фірсік, який живе неподалік від Києва, додав додатковий вимір ідеї, включно з фактичними орієнтирами з міст України на наших зображеннях, щоб відобразити тамтешню реальність», – повідомив Тім Снейп.
Ця рекламна кампанія встигла потрапити у шортлист британського професійного видання про піар та комунікації PR Week.
Pablo – креативна агенція з Лондона, що співпрацює з Adidas, Nutella, Citroën та іншими великими брендами.
UNITED24 — ініціатива Президента України Володимира Зеленського. Завдання фандрейзингової платформи — стати головним вікном для збору пожертв на підтримку України. Кошти надходять на рахунки Національного банку України та спрямовуються профільними міністерствами на найголовніші потреби за трьома напрямами: оборона та розмінування, медична допомога, відбудова України.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром