Український бренд створив колекцію прикрас, присвячену стійкості українського народу
Український бренд GUNIA Project запустив спецпроєкт «Півник», присвячений стійкості українців. Це прикраси у вигляді керамічного півника з Бородянки, який разом із кухонною шафкою вистояв під час російського нападу на місто.
Про це пише Vogue UA.
Історія про півника і шафку набула символічного значення, і вони стали уособленням стійкості та незламності українського духу. Саме тому засновниці бренду GUNIA Project Марія Гаврилюк та Наталя Каменська взяли півника за основу створення спеціального проєкту «Півник».
У символічній колекції представлені сережки, підвіси та брошки у вигляді півника різних розмірів, виготовлені з позолоченого срібла. До кулонів також додаються ланцюжки та лляний шнурок. Колекцію доповнює керамічна свічка у формі півника.
Для знімання кампейну GUNIA Project запросили цьогорічних випускників шкіл, адже саме в них засновниці бренду бачать втілення майбутнього України.
«На час їхніх безтурботних шкільних років випало занадто доросле випробування, але вони залишаються стійкими й не полишають бажання жити в Україні, розвиватися та робити її кращою», — пише Vogue UA.
10% з продажу колекції спрямують на відновлення школи в селі Количівка на Чернігівщині.
Читайте також: Символ стійкості: вцілілі керамічний півник та кухонна шафка на будинку в Бородянці
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром