«Олика зустрічає»: для історичного містечка розробили логотип

15 Липня 2022, 11:34
Замок Радзивіллів в Олиці ФОТО 1338
Замок Радзивіллів в Олиці
Волинська обласна рада спільно із луцькою дизайн-студією Omlet розробили туристичний логотип «Олика зустрічає».
 
Про це повідомили на сторінці облради.
«Було три варіанти логотипів, але цей найкращий, бо він гармонійний і збалансований. Англомовний варіант майже ідентичний україномовному, тому його легко зможуть ідентифікувати наші закордонні гості», – зазначив голова облради Григорій Недопад.
За основу лого взяли аркову архітектуру селища та елементи декору пілястр Олицького замку, кольорова ж гама – з герба роду Радзивіллів. Крім того, розробники підібрали оригінальний шрифт. Мінімалізм та базові геометричні форми логотипа, за словами розробників, роблять його легким у використанні.
 
«Кажуть : «Не на часі, війна!» Ми багато речей списуємо на війну, яка зайняла усі наші думки та плани на майбутнє. Але саме зараз, коли рашисти свідомо нищать нашу історію і культуру надважливо оберігати та відновлювати культурну спадщину. Війна – це стимул розвивати історико-культурну сферу, утверджувати національну пам'ять та берегти національні надбання. Післявоєнне відновлення України неможливе без відновлення національної культурної спадщини», – каже депутат Юрій Ройко.
У презентації логотипа в Олицькій громаді взяли участь народна депутатка Ірина Констанкевич, Григорій Недопад, очільник Луцької районної ради Олександр Омельчук, депутати обласної та селищної рад, а також мешканці громади.
 
«Олика має бути у фокусі. Її не можна забувати як культурний та історичний об’єкт. Коли ми говоримо про відновлення України після війни, ми маємо говорити і про відновлення культурної спадщини, бо мусимо протиставити рашистській ідеології свою історичну національну пам’ять. Олика вписана в історію Волині й України, тому ми маємо цим займатися», – зазначила Ірина Констанкевич. 
Депутатка запевнила, що робота над розвитком Олики та Олицького замку не припинятиметься, а, отже, цю культурно-історичну пам’ятку будуть просувати як місцевий, обласний та державний пріоритет.
 
Григорій Недопад додав, що зроблене впродовж останніх двох років, неодмінно матиме розвиток і надалі. 
 
«Сучасний логотип та брендинг – це те, з чим буде асоціюватись Олика впродовж багатьох років. Ми плануємо розробити різноманітну сувенірну продукцію, інформаційні буклети, на інтернет-ресурсах обласної, селищної рад будемо презентувати символи, зібрані в Олиці і довкола неї, і це працюватиме для промоції туристичного об’єкту», – сказав очільник.
За словами голови Олицької громади Олександра Прендецького, Олицький замок – перлина громади. Тому почали працювати над проєктами облаштування музею, розбудови інфраструктури селища. Минулого року на території замку організовували видовищний фестиваль «Олицька переберія»
 
 
До слова, на цьому заході кафедра дизайну Волинського національного університету імені Лесі Українки презентувала розроблений буклет «Туристична Олика», де дизайнерам, дослідивши багату історію старовинної Олики, вдалося виокремити найхарактерніші елементи, які асоціюються із містечком або ідентифікують його. Дизайн концепцію заснували на традиціях, культурі, спадщині та людях. Кожна частинка концепції сформована з архітектурних пам'яток селища, історичних персонажів, гастрономії і архітектури.  
 
«Цьогоріч проводити фестиваль «Олицька переберія» недоречно, тому плануємо благодійний ярмарок зі збору коштів для ЗСУ. Заодно й представимо наш логотип широкому загалу», – підкреслив  Олександр Прендецький.
Мешканці громади логотип схвалили. Тепер його мають затвердити депутати селищної ради. Мацей Радзивілл теж відреагував на створення символу своєї династії.
«Ми дуже втішені! Олика – близька нашим серцям. Рід Радзивіллів пов’язаний з Оликою вже понад 500 років!», – написав Радзивілл.
Є й не схвальні відгуки щодо вибору саме такого логотипа. 
«Поки що логотип і елементи стилю виглядають дуже субтильними, з того, що я бачу, розпростертим між двох концепцій: і не зовсім про спадщину минулого і не виглядають сучасно, не занурені в майбутнє стилістично. Це візуальне рішення не акцентується на можливостях, які Олика має і може дати туристам, які хотіли би приїхати і подивитися на все це», –  написала дизайнерка Олександра Корчевська.
Також, на її думку, це дуже швидка робота візуально-технічно, такий собі дизайн-фастфуд. 
Коментар
29/03/2024 Четвер
28.03.2024
27.03.2024