«Культура війни»: мінкульт створить бренд для комунікації з окупованими територіями
Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко в інтерв’ю під час національного телемарафону анонсував створення бренду «Культура війни», що має на меті обʼєднати всі культурні ініціативи для комунікації з окупованими територіями України.
Про це повідомляє Укрінформ.
«Уже було 9 атак на українські передавальні станції в кількох містах. У деяких містах, які знову контролює Україна, мовлення поновлене. Але в Херсонській області, на жаль, українського мовлення фактично не існує, крім, можливо, на середніх хвилях. Окупанти захопили в тому числі і приватні станції і в Запорізькій області, і в Херсонській. І ми бачимо, що найголовніша їхня мета, крім убивства людей, – відключити від українського мовлення захоплені території», – сказав Ткаченко.
Міністр зауважив, що Україна використовує всі можливості, щоб люди з окупованих територій не втрачали зв’язок – різні телеграм-канали, ініціатива My War, програма «Про вірші» – коли люди можуть на сайті викладати свої вірші. Анонсований бренд має об’єднати всі проєкти під однією назвою.
Ткаченко зазначив, що ворог намагається нав’язати власний порядок денний, що відрізняється від реальності і змушує людей недовіряти навіть офіційним джерелам інформації. Як приклад – події в Бучі, коли росіяни заявили, що їх там не було.
«Їхня тактика – нав’язати дискусію, тобто була Буча – і ти маєш на це відповідати. Найкраще – це просувати власну правду, власні факти, мало реагуючи на їхні заклики і їхній порядок денний, розповідати про те, що насправді відбувається в Україні…», – додав мінстр.
Читайте також: Мінкультури опублікувало статистику злочинів рф проти культурної спадщини України
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром